torsdag 21 juli 2011

French jeans

Dagen har faktiskt gått snabbare än vad jag trodde, vi har lekt affär, kastat grönsaker, lekt med playmobil och målat. idag är en bra franska dag vilket innebär att jag kunnat få ett utbrott och hållt uppe hastigheten, jag märker att jag ibland bara talar och efteråt inser att de va rätt, och även hållt en intressant diskussion om en chokladstudsmatta. det bästa är ändå efteråt, även om jag för första gången blev riktigt arg idag så är det extremt givande när man får igenom det man vill säga och den de fattar varför och dessutom gör exakt som jag sa efter. då spelar de alltså ingen roll om jag böjjer nått verb fel eller uttalar konstigt (vilket den stora tjejen är snabb på att påpeka, det hjälper dock). kvällen avslutades med filmen "cars" vilket lilla tjejen försökt säga hela dan men det blir mer "skyyyses",. mycket bra dag, snart e de heeelg. :)


"Välkommen" till L:s affär

Trogen kund



                                                                       
 ♥

1 kommentar: