torsdag 26 april 2012

Mince Alors!

Veckan har gått ruskigt fort, tisdagsmorgonen började fint då larmet balla ur precis när vi skulle åka. Bland två hysteriska barn och att själv hålla för öronen då det är jättehögt sprang jag runt och leta efter en lapp jag hade lagt nånstans med koden på. Lyckades tillslut få av det. puuuuh
I onsdags var jag hos lungdoktorn med Patricia, där satt vi i vänterummet med ordboken och förberedde oss haha. Det är lixom sånna situationer man inte förberett sig på innan...Efter missförstånd hit och dit konstaterade han att jag inte hade tuberkulos iallafall. Däremot kan ja ha nån infektion/har haft lunginflammation. ajaaa. Sedan åkte vi på fransk bio som vi velat sen vi kom hit, filmen var verkligen jätterolig och det var kul att man faktiskt förstod! Vakna tidigt i morse och körde familjen till flygplatsen då de ska på bröllop i Slovakien i en vecka. Så nu har jag för första gången vart heeelt ensam i huset vilket är jätteskönt. Efter 6 timmars matteplugg blir det soirée med Patricia med fransk film och god mat. mys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar