onsdag 9 maj 2012

La Vie Est Ailleurs

I måndags städa jag min kära (?) bil. Varje dag är det något nytt jag ska ta bort eller säga hejdå till. Är väldigt ostabil just nu hehe. I tisdags hade jag båda barnen hela dan, hade playdate med Patte+co, gick i en fin skog och kolla på djuren. Båda tappade tålamodet när vi stannade och kollade på den femtioelfte snigeln. Hade sista pippitisdagen med tjejerna..snyft. Min packning har varit katastrofal (tycker ändå att jag borde ha lärt mig efter handbolls+fotbollscuper alla år?) Konstaterade att det inte fanns en chans att ha en väska så har nu köpt en till. Har ringt flygbolag osv, hoppas allt funkar nu med tanke på min flyg(o)tur. Idag onsdag gick jag för sista gången till sjukgymnastiken och sa hejdå till min trogna väninna på 80 år. Hade sista onsdagshänget med Patte på La Paniere, åt favvobaguetten med parmaskinka + fromage blanc, MUMS. Skulle ha avskedsmiddag med svenska tjejerna idag så mötte upp med Sigrun, Sara och Rebecka och åt på favoritwook resturangen, där blev det mycket skratt när vi gick igenom höjdpunkterna från året. Det kunde inte blivit ett bättre avslut med dem, känns dock inte som allt har sjunkit in och som att jag förstått att allt börjar gå mot sitt slut. Känner mig bara jättekonstig,

2 kommentarer:

  1. Hej min goa !!
    Du säger att allt har ett slut, ja där ja. men tänk va fina vänner du fått och som du tack vare dator, telefon och skype kan hålla kontakten med. Jag tror att vissa blir vänner för lång, lång tid. Lycka till med packningen.
    Kramar även från morfar och Höjdabergatrollet.
    Mormor

    SvaraRadera
  2. Väntar på Dig!

    Farmor och Farfar

    SvaraRadera